27-30/6

Učebnice již nejsou třeba, vystačíme si s penálem. Kdo neodevzdal žákovskou knížku, ten ji přinese v pondělí :-) Děti si budou domů odnášet portfolia se svými pracemi, proto není vhodný malý batůžek. 

V úterý bychom pravděpodobně vyrazili na celý den ven - les, procházka po okolí školy, drobné hry. Prosím o vhodné sportovní oblečení a obuv. 

Ve středu nás čeká poslední společný den - zábavné hry a překvapení v podobě vycházky do cukrárny na zmrzlinu :-) ... a možná i krátká TV pohádka.

Velké finále ve čtvrtek : vysvědčení si rozdáme hned první hodinu, všichni jste srdečně zváni! :-)



20-24/6

ČEŠTINA: pokračování v pracovní učebnici dle svého tempa (denně alespoň 1 stránka), písanka oranžová - denně dle individuálního tempa

MATEMATIKA: procvičování probraného učiva na pracovních listech (kdo bude mít zájem, nafotím mu před odjezdem nebo během absence)

PRVOUKA: opakování témat z celého školního roku


13-17/6

ČEŠTINA: pracovní učebnice do str. 84, písanka zelená do konce, oranžová do str.3

MATEMATIKA: učebnice do konce

PRVOUKA: dřevo a les ( str. 60-61)


6-10/6

ČEŠTINA : pracovní učebnice do str. 78, písanka do str. 20

MATEMATIKA : učebnice do str. 60 ( +/- do 20, porovnávání, geom. tvary)

PRVOUKA : zvířata v lese (54-55), práce v lese (str. 58)


23/5-3/6

ČEŠTINA: pracovní učebnice do str. 73, písanka zelená - do str. 14

MATEMATIKA : učebnice do str. 57 (procvičovat hlavně :  +/- do 20, porovnávání s používáním symbolů, geometrické tvary) 

PRVOUKA : domácí a hospodářská zvířata ( umět přiřadit mládě, příbytek, základní potřeby)


16 - 20/5

ČEŠTINA:  pracovní učebnice do str. 63 , písanka modrá do konce, zelená (čtvrt díl) - do str. 3

MATEMATIKA: učebnice do str. 52

PRVOUKA:  zvířata - domácí mazlíčci, úloha a povinosti chovatele, učebnice str. 48-51


9 - 13/5

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - procvičování a opakování

(žáci, kteří nejedou a budou navštěvovat školu, budou zařazeni do jedné z paralelních prvních tříd)

 

2/5 - 6/2

ČEŠTINA : pracovní učebnice do str. 55, písanka do str. 21

MATEMATIKA: učebnice do str. 47

PRVOUKA: orientace v čase,

                co dělat, když ...(rizikové situace - nebezpečí úrazu, únosu apod.)

 

 

29/4     zvládnuté učivo k tomuto datu:

ČEŠTINA : pracovní učebnice do str. 51, písanka do str. 13

MATEMATIKA : učebnice do str. 45

PRVOUKA: orientace v čase, časový řád (více viz. níže)

na pondělí 2.května přinést ZÁZNAMOVÝ ARCH ČTENÍ a knížku, ze které četli !!!

 

21/4  zvládnuté učivo : NEPRACUJETE S DĚTMI NAPŘED, PROSÍM !!!

ČEŠTINA - pracovní učebnice do strany 44, písanka do strany 9

MATEMATIKA  - do str. 41 (KROMĚ CVIČENÍ 3 !!!)

PRVOUKA - orientace v čase str.  62 - 72 ( mají znát : dny v týdnu, jak jdou za sebou, co je pracovní den, co víkend

                                                                             měsíce v roce - vyjmenovat, jak jdou za sebou,

                                                                                                    rozdělení na roční období

                                                                             nastavení a rozpoznání hodin ( čtvrt, půl, třičtvrtě, celá)

 

 

15/4  s koncem tohoto týdne jsme obsáhli učivo :

        čj - PÍSANKA - modrá str. 1-3, 5

        ČJ - pracovní učebnice - str. 39

        matematika : STR. 40-41 POUZE CVIČENÍ 1 - hlemýždí závody

        prvouka - str. 70

 

13/4   do dnešního dne (STŘEDA) JSME S DĚTMI POKROČILI V UČEBNICÍCH TAKTO :

          matematika do str. 39

          čeština : pracovní učebnice do str. 38, písanka nová - do str.3, modrá učebnice - do str. 85

          prvouka : str. 62-68 

 

8/4    S KONCEM TOHOTO TÝDNE BY MĚLI MÍT DĚTI ZVLÁDNUTÉ TOTO UČIVO:

        matematika - do strany 37, čeština - pracovní učebnice - do strany 34, písanka - celá (kromě strany 23), prvouka - strany 62-67

 

 

30/3   písanka str. 13, matematika list č. 109

 

29/3   NA STŘEDU 30/3 PŘINÉST VLASTNÍ ROZEČTENOU KNIHU (prosím, aby děti vybraly knihu s příběhem, ne encyklopedii ani časopis !)

 

21/3   NA ZÍTŘEK PŘINÉST UČEBNICI PRVOUKY!

 

15/3

ČEŠTINA : písanka str. 10, prac.učebnice str.25, MATEMATIKA - str.32 celá, na str. 33 - prádlo, PRVOUKA - nové téma "ČLOVĚK A ČAS" - str. 62

DOMÁCÍ ÚKOLY na čtrvtek : písanka str.11, matematika str. 33 - najdi a oprav chybu

 

 

14/3 JEŠTĚ DVA DNY BUDU MUSET S DCEROU ZŮSTAT DOMA, ve středu už snad budu moci s dětmi na výlet vyjet...

Dnešní náplň výuky :  ČEŠTINA - písanka str.9, prac.učebnice str. 24, žlutá školní čítanka str. 24 

                                MATEMATIKA - str. 31 celá

 

11/3 program dne:

ČEŠTINA - diktát krátkých vět, samostatných psacích písmen + prac.učebnice str.23, písanka str.8

MATEMATIKA - test : základní sčítací trojúhelníky o třech polích + práce v učebnici str.30

Ještě bych chtěla připomenout, že  ve středu 16.3. jedeme na výlet a v pátek 18.3. máme s dětmi místo vyučování naplánované velikonoční dílny - pokud nám budou chtít šikovní rodiče přijít pomoci vyrábět, budeme nadšení :-)

PŘEJI VŠEM KRÁSNÝ VÍKEND A V PONDĚLÍ SE TĚŠÍM VE ŠKOLE NAVIDĚNOU!

 

 

10/3 děty dnes měly ve škole zvládnout :

ČEŠTINA: písanka str.7, pracovní učebnice str..22, malované čtení - pracovní listy, vyhledávání slov ve spojeném textu - pracovní list

PRVOUKA: hospodaření -  práce s pracovním listem a návazná diskuse, hra na obchod

 

9/3  BOHUŽEL DO KONCE TÝDNE NEBUDU VE ŠKOLE, DĚTI MAJÍ TEDY ODSUPLOVANÉ VYUČOVÁNÍ...

(dnešní program pro chybějící - čeština : písanka str. 6, kroužkovaná pracovní učebnice (některým dětem se rozpadá vazba, prosím, zkuste obalit, aby nepoztrácely listy) - str. 20, hlasité čtení z čítanky s doplňujícími otázkami; matematika : str. 29 v učebnici )

 

 

8/3   čeština - písanka str. 5 (případně dokončit str.4)   DŮLEŽITÉ: Jelikož v tomto typu písanky, objednaného vedením školy, nejsou pomocné linky a dětem dělá povětšinou velký problém dodržet velikost písmen, chtěla bych Vás požádat o dorýsování těchto linek do jednotlivých řádků. Vím, že je to mravenčí práce, ale dětem by pomocné řádkování (jako v sešitě se skluzavkou) velice usnadnilo práci :-)

                   - dokončit str. 20 v pracovní kroužkované učebnici

        prvouka - str. 35

(pro absentující - čeština - prac.učebnice str.20, písanka str.4, matematika - str. 28/ cv. 1, parkety, prvouka - hospodaření str. 35-37)

 

7/3  čeština - pracovní učebnice str. 19

      matematika - str. 28/ cv. 2,3

(pro absentující - čeština modrá učebnice str. 74 - přečteno + doplňující otázky na porozumění textu, písanka str.3, opis textu ze žluté čítanky - velké tiskací písmo, matematika - str. dokončili jsme str. 27, str. 28/cv.4)

ZAPISOVAT ÚKOLY NA WEB BUDU JEŠTĚ TENTO TÝDEN...OD PŘÍŠTÍHO TÝDNE UŽ TOTO BUDE NA DĚTECH :-)

 

3/3   ČEŠTINA - PRACOVNÍ UČEBNICE STR. 16

( pro nemocné - čeština - zvládli jsme stranu 17 v pracovní učebnici, písanka - str.2, prvouka - nové téma hospodaření s penězi, od str.35 - úvod, práce s pracovním listem)

 

2/3   čeština - pracovní list vložený v písance - dětem dělá problém napojení písmen s novým "a" , prosím, zaměřte se na to :-)

        matematika - učebnice str. 26/cv. 3 

                            pracovní karta (list) č. 115 - evidence, sčítací trojúhelníky

PRO NEMOCNÉ:  

ČEŠTINA - dnes jsme začli pracovat s druhým dílem písanky - k vyzvednutí je u mne ve třídě - první stránka "a", pracovní učebnice str. 15

MATEMATIKA - str. 26 - pozor na složitější slovní úlohu, hráli jsme si na obchod - cv.2 (početní operace s penězi - platba, vrácení drobných)       

 

1/3    matematika - učebnice str. 25

        čeština - písanka - opravné řádky/ opravný list

        prvouka - str. 77 - doplň smysly k obrázkům ( ve čtvrtek budeme psát opakovací testík - tělo, smysly)

ZÍTRA PŮJDEME S DĚTMI NA POSLEDNÍ DVĚ VYUČOVACÍ HODINY VEN - PROSÍM, ABY VŠICHNI MĚLI TEPLÉ OBLEČENÍ DO SNĚHU, RUKAVICE A ČEPICI, KDO MÁ KLUZÁK NEBO SNĚHOVÝ TALÍŘ, AŤ JEJ VEZME S SEBOU...UŽIJEME SI SNĚHOVOU NADÍLKU :-)

 

29/2   matematika - pracovní kartička č. 105, pracovní list - matematické kreslení

         čeština  - pracovní učebnice str. 14

(Pro nemocné - dokončili jsme 1.díl písanky, čeština - pracovní učebnice do strany 14, modrá učebnice - do str.71- vyhledávání rýmů, kontrolní otázky po přečtení textu nebo i v průběhu, pokud je delší, vyhledávání a zápis informací z textu, diktát krátkých vět, kontrolní spojovačka psací -tiskací písmo, matematika - do strany 24)

 

25/2   čeština - modrá učebnice str. 69 - KAŠPÁRKOVY HÁDANKY - přečíst, spojit s obrázkem, zapsat řešení

         matematika - pracovní karta č. 116

(pro absentující - pracovní učebnice z češtiny str. 12, písanka - předposlední strana, prvouka - smysly str. 76)

 

24/2   čeština - písanka str. 22

 

23/2   matematika - str. 21 STAVBA Z KOSTEK - vytvoř stavbu ze 6 kostek a zapiš

         prvouka - str. 75 doplnit věty o zdraví k nalepeným samolepkám

PROSÍM, ABY NA ZÍTŘEK DONESL KAŽDÝ SVOU OBLÍBENOU KNIHU :-)

(pro nemocné - zvládnutá matematika strana 74-75, čeština - písanka  do str. 21, modrá učebnice - str. 67 - hledej a barevně podtrhni dvojice rýmů) 

 

22/2   český jazyk - modrá učebnice str. 67 - NESPOKOJENÝ VLÁČEK (přečíst a doplnit slova na chybějící místa)

                             písanka - dokončit písmeno p

 ( pro nemocné - zvládli jsme v nové pracovní učebnici str. 10, matematika - autobus - činnostní počítání  a nově záznam do tabulky + bludiště na str. 20 )

           

 

18/2   český jazyk - pracovní učebnice PŘÍBĚH O KOČCE A KLOBOUKU (včetně úkolů)

                            písanka - PÍSMENO T (dopsat do konce, kdo nestihl ve škole)

                                          opravný list

         prvouka - dokončit obrázek na straně 74

 

15/2   český jazyk - písanka str. 16

         matematika - kdo nestihl, dokončit str. 16

ZÍTRA PŘIPOMÍNÁM SLAVNOST PISÁLKŮ V 16.30HOD VE TŘÍDĚ! těším se na viděnou :-)

 

11/2   český jazyk - malované čtení - list v ložený v učebnici (přečíst hlasitě, namalovat ilustraci na druhou stranu)

                          - dokončit pětilístek (5 řádků na dané téma, 1políčko = 1slovo)

 

                                                                                             ANDÍLEK

přídavná jména (jaký je) :                                     _____________   _____________

slovesa (co dělá):                             ______________   ______________   ______________

věta:                              ____________  _________________   _______________    _______________

podstatné jméno - synonymum (řekni jinak):                     ___________________

 

 

10/2   matematika - dokončit stranu 14,15

         čeština - TÝDENNÍ ÚKOL (zadaný již od doby, co mají sešity se skluzavkou)   - každý pracovní den zapsat jednu větu - kontrola každý pátek

 

9/2     matematika - oboustranný pracovní list

          čeština - dokončit pracovní list (DOPLŇ DI,TI,NI - DY,TY,NY)

 

8/2     matematika - pracovní list č. 101

          čeština - dokončit pracovní list (O PODĚBRADSKÉ JÍZDÁRNĚ)

 

24/1   čeština - str. 62 JAK CIPÍSEK POVALIL MEDVĚDA (podtrhnout všechna slova "medvěd")

         matematika - pracovní list č. 99 (vložený v učebnici)

 

26/1   čeština - PRACOVNÍ LIST - vložený v učebnici

         matematika - str. 11/cv. 4

 

25/1    čeština - učebnice UČÍME SE ČÍST - str. 59 - KDE JE KDO (přečíst, podtrhnout všechna zvířátka)

          matematika - str. 10 DOKONČIT CVIČENÍ 3 (HADI - ŘEŠÍME JAKO KROKOVÁNÍ, šipka vpřed přičítáme, šipka zpět odčítáme)

 

21/1   písanka - dokončit stránku, do žlutého sešitu zapsat věty - za každý den od pondělí měla být jedna. tj. dohromady 4 :-)

 

20/1   čeština - dočíst příběh na straně 15-16 ve žluté čítance, do sešitu zapsat slova : KUBA, ANIČKA, ÚLOHA  - vyhledat je v textu a zapsat jejich počet do sešitu, písanka - 1.polovina označené stránky

          matematika - kdo má v tašce - nestihl dokončit ve škole, dopracuje stranu č. 8

 

18/1   ČEŠTINA - modrá učebnice str.57 - Hezký sen (přečíst a podtrhat slova - TOM/TOMÁŠ, KAŠE)

 

8/1     MATEMATIKA - dokončit/opravit označení cvičení na stránkách 56-57

 

7/1     dětem nebyl zadán domácí úkol... ale PROSÍM, ABY KAŽDÝ DEN DĚTI ČETLI NAHLAS ALESPOŇ 10 MINUT. Ve škole se dostanou ke slovu jen nakrátko a to je pro procvičení nedostačující. Při hlasitém čtení je důležité položit zpětně kontrolní otázky, aby bylo jasné, zda dítě rozumí textu, který přečetlo... :-)

(návod: PEPA JEL NA KOLE K RYBNÍKU.

1.vyhláskuje slovo, celé ho zopakuje

2. to samé s dalšími slovy

3. celou větu zopakuje

4. kontrolní otázka - Kam jel Pepa?)

...děti, které již čtou bez hláskování, do něj samozřejmě nenutím, ale i u nich je třeba hlasité čtení s kontrolními otázkami procvičovat :-)

DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI!

 

5/1     ČEŠTINA - pracovní list - VLOŽENÝ V UČEBNICI

          PRVOUKA - ÚKOL č.1  : dokreslit obrázek do učebnice - str. 31, na příští hodinu ( ČTVRTEK 7/1) DONÉST FOTOGRAFII RODINY - vrátí zpět :-)

                           ÚKOL č.2  : PROJEKT - DEN S MIMINKEM

                                            děti by se měly během jednoho dne starat o panenku/plyšáka stejně jako o malé miminko - prosím, zda by bylo možné rodinný program o víkendu upravit tak, aby se děti mohli jeden den (cca 8-20h) o miminko starat (krmit, utěšovat, chovat, přebalovat, jít s ním ven, hrát si s ním...)

REXLEXE zážitků je naplánována na úterní hodinu po víkendu - proto, prosím, zaznamenejte největší úspěchy a neúspechy malých rodičů písemně, aby vše nezapomněli :-) DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI!

 

22/12  přes prázdniny:

           MATEMATIKA - pracovní list (kdo chyběl procvičit hlavně sčítací trojúhelníky, zápis krokování  a přepis do příkladů, zápis staveb  )

                                  V učebnici jsme došli na stranu 54.

           ČEŠTINA - každý den chvilku číst ( možnost také v Učebnici - do str. 47, NE DÁL, PROSÍM! ), osmisměrka ze školy

 

 

21/12  ČEŠTINA   - ŽLUTÁ ČÍTANKA (prosím, aby ji děti zítra opět přinesly) str. 5

 

14/12  MATEMATIKA  str.54/3

 

9/12  MATEMATIKA - 52/2

        ČEŠTINA - STR. 80 - dovyprávět příběh (četli jsme ve škole, ale nikomu neuškodí podívat se do textu podruhé :-) slabiky DI, TI, NI,DĚ, TĚ, NĚ A BĚ, PĚ, VĚ, MĚ, FĚ dělají většině dětí ještě problémy) Parafujte, prosím tuto stránku, abych měla kontrolu, že k domácí přípravě došlo. Děkuji!

 

8/12  ČEŠTINA - pracovní sešit UČÍME SE ČÍST : STR. 76 - DOKONČIT ZÁPIS PÍSMEN A CELÉ JEŠTĚ JEDNOU PŘEČÍST! 

 

7/12  Český jazyk - pracovní sešit UČÍME SE ČÍST str.75

3/12.   Dnes děti DÚ nedostaly. Onemocněla mi dcerka, proto jsem ve škole nebyla. Zítra mám zajištěné hlídání, vše tedy platí, Čertovská škola bude. :-) pěkné odpoledne, Míša Netopilíková 

 

2/12   MATEMATIKA - str. 49/3

         ČESKÝ JAZYK - str. 71/2

Omlouvám se všem nemocným! ...žila jsem v dojmu, ze jsem odeslala e-mail s instrukcemi ohledně učení, ale bohužel se tak nestalo...

Snad jste se alespoň podle zadávaných úkolů trošku v učebnicích zorientovali ...  Do dnešního dne jsme zvládli matematiku do strany 49, češtinu do strany 71 - zítra budeme pokračovat na dvoustraně s písmenem Ž. 

 

1/12   ČESKÝ JAZYK - str.69/cv.1

          MATEMATIKA - str.47/cv.5

 

30/11  MATEMATIKA - STR.46/CV.4, 47/2

          KDO MÁ MOŽNOST, AŤ ZÍTRA DONESE NEROZBITNOU OZDOBIČKU NA NÁŠ VÁNOČNÍ STROMEK :-) ...budeme jej společně zdobit

 

26/11  Český jazyk - Pracovní sešit UČÍME SE ČÍST - str. 62/cv.2

                              Pracovní list ( mají mít vložený v učebnici)

 

25/11  VELICE SE OMLOUVÁM VČEREJŠÍ ÚKOL JSEM ZAPOMNĚLA ZAZNAMENAT NA STRÁNKY,PŘESTO HO VĚTŠINA DĚTÍ MĚLA VYPRACOVANÝ :-) VELMI JE CHVÁLÍM ZA ZODPOVĚDNOU PŘÍPRAVU DO ŠKOLY!!!

          ČESKÝ JAZYK - pracovní sešit UČÍME SE ČÍST str. 61

 

24/11  MATEMATIKA - str.43/cv.2

          ( v hodině jsme pracovali na cvičení 1/str. 42 - pokud nemá někdo dopsané, prosím, doplnit! ) 

          PRVOUKA - na čtvrtek 26/11 - str. 25 - do volného okénka nakreslit s pomocí zrcadla vlastní postrét a rozmyslet si, čím se liší od dívky na obrázku vlevo

 

23/11  Matematika - PRACOVNÍ LIST (počítání se znázorněním)

          Český jazyk - PRACOVNÍ LIST (děti mají za úkol hlasité čtení, prosím o dopomoc s delšími slovy, pokud nebudou ještě některé písmenko znát, mají ho zakroužkovat - čteme denně ranní dopisy z tabule, takže písmenka by měly rozeznat již všechna - ale pro jistotu :-)) + na druhou stranu nakreslit ilustraci k textu.

 

20/11   dnes zcela netradičně krátký úkol na pondělí:

           MATEMATIKA  STR. 39/cv.1 + tabulka s úlohami (přidej 2/uber 2)

 

18/11   ČESKÝ JAZYK - Praovní sešit str. 53/cv.2, str. 55/cv. 2 (prosím o podepisování úkolů :-))

 

12/11   ČESKÝ JAZYK - PRACOVNÍ SEŠIT "UČÍME SE ČÍST"  str.51/1

           zítra máme dílnu - plstění (TV nebude), prosím o 70,-Kč (kdo nedosnesl)  DĚKUJI!!!

 

10/11   ČESKÝ JAZYK  - na zítřek (11/11) str. 45/1

                                   na pozítřek (12/11) str.49/1

            MATEMATIKA - jen část dětí, které nestihly vypracovat v hodině - KARTIČKA Č. 30

 

9/11      MATEMATIKA  - KARTIČKA (mají vloženou v učebnici)

            ČESKÝ JAZYK - DOKONČIT STR. 43 (kdo nestihl ve škole)

 

5/11      ČESKÝ JAZYK - UČEBNICE UČÍME SE ČÍST (modrá) - STR. 16 - instrukce dole na stránce, obrázek namalovat na vložený papír a vymyslet jméno pro prince a princeznu - zapsat pod obrázek - ÚKOL JE AŽ NA PONDĚLÍ, ZÍTRA VE ŠKOLE NEJSEM, JEŠTĚ MUSÍM ZŮSTAT S DCERKOU DOMA...

DĚKUJI ZA POCHOPENÍ A PŘEJI HEZKÝ VÍKEND! MN

 

4/11      MATEMATIKA - STR. 32/ CV.5

            ČESKÝ JAZYK - PRACOVNÍ SEŠIT UČÍME SE ČÍST STR. 41/ CV.1 - DOKONČIT

             Prosím rodiče, aby pokud dětem již dopsal fix na stíratelnou tabulku, obstarali nový (také stíratelný). Děkuji!

 

3/11      PRACOVNÍ SEŠIT UČÍME SE ČÍST - STR. 36/CV.1 - PRVNÍ ČÁST K OBRÁZKU OPICE

            MATEMATIKA - STR. 29/CV.1 ( POSTAV STAVBU PODLE PLÁNU A HLEDEJ STEJNOU V UČEBINICI)

 

21/10     PRACOVNÍ SEŠIT "UČÍME SE ČÍST" - STR. 31/CV.2, MATEMATIKA - PRACOVNÍ KARTA Č. 28, DOKONČIT

 

20/10     PRACOVNÍ SEŠIT "UČÍME SE ČÍST" - STR. 30/ CV.2, MATEMATIKA - DOBARVIT PONOŽKY (KDO NESTIHL) STR. 24/ CV.4

 

19/10      PRACOVNÍ SEŠIT "UČÍME SE ČÍST" - STR. 29/ CV.3